Re: Zniszczona czcionka przez Microszrot po .NET 4.0

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Mar 2012 - 21:08:23 MET

Irokez <no.email@wp.pl> napisał(a):
> Świetnie
> Ale aż do .NET 3.5 który do tej chwili miałem nie było tego problemu,
> więc to "na długo przed" jakoś mnie do końca nie przekonuje.

Mówię tylko co widziałem. Może to jakiś powracający błąd. Co ciekawe tam,
gdzie go widziałem wcześniej, teraz go nie ma. W każdym razie może być
ciężko, bo to pewnie się objawia tylko w polskich tekstach i nie na
wszystkich komputerach. W sumie to pierwszy raz widzę, żeby ktoś pisał o tym
problemie. Ale może da się znaleźć jakieś rozwiązanie.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/