Jak widzi Windows procki ze zmienną częstotliwością?

Autor: szyk <szyk100_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Feb 2012 - 10:58:46 MET

Witam

Interesuje mnie to czy w przypadku procków ze zmienną częstotliwością
(turbo-boost) wraz ze zmianą częstotliwości zmienia się zawartość klucza
rejestru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\DESCRIPTION\System\CentralProcessor\0\~MHz
?
Ja niestety nie dysponuję takim sprzętem i nie mam jak tego sprawdzić
empirycznie. A ustalenie tego jest dla mnie istotne gdyż nie wiem, czy
na wartości tego klucza mogę się opierać.

dzięki i pozdro
Szyk