Wybór routingu w zależności od aplikacji

Autor: Ewa <turist07_at_gmail.com>
Data: Tue 28 Feb 2012 - 02:01:38 MET

Mam trzy interfejsy sieciowe online z poprawnym routingiem do
oddzielnych sieci każdy: eth/lan, wifi, gprs (modem w telefonie na
kablu usb, czasami bluetooth) i trzy programy korzystające z tych
sieci.
Chciałabym aby przeglądarka_1 korzystała z eth/lan, przeglądarka_2 z
wifi, a program pocztowy z gprs.
Da radę to zrobić? Win7Pro i Win7Starter.

Próbowałam z Virtualboxem i system gościa działa ok w trybie mostka
sieciowego, a ten można robić tylko z połaczeń eth i wifi, połączeń
typu modem nie obsługuje. Tzn, przegladarka_1 chodzi z IP od
połączenia eth/lan, przeglądarka_2 chodzi na vboxie z IP od połączenia
wifi (brodge), ale ten trzeci program nie mogę opanować. No może i bym
mogła uruchomić jeszcze jednego gościa w vboxie i zrobić NAT w
zależności od portów IN/OUT, ale to jakaś chora proteza. Pomysłów
brakuje.

Ewa