Re: Windows XP jak się tego pozbyć przy starcie ?

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun 26 Feb 2012 - 12:02:30 MET

Użytkownik <fields1@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jicvma$3ur$1@inews.gazeta.pl...

> 3 kroki.

To nie wykryło błędu nośnika dysku. (nośnik jest badany w krokach 4 - dane
plików i 5 - wolne miejsce)

> Sprawdza:
> pliki,
> indeksy,
> deskryptory.
>
> Po czym stwierdza, że nie znalazł problemów a mimo to przy każdym starcie
> chdsk się odpala.

To spróbuj (dla dysku przykładowo C:)
chkntfs /x c:
i ewentualnie wtedy znów
chkntfs /d c:
Jeśli błąd się powtórzy, to ponownie
chkntfs /x c:
Nie mam jak sprawdzić u siebie, bo u mnie to nie występuje, tym wszakże
sterowałem u siebie, gdy była taka potrzeba.
Gdybyś chciał wybrać inne opcje, wpisz
chkntfs /?

Gdyby to nie pomogło, trzeba będzie wykluczyć/potwierdzić, że bruździ inny
program.