exchange 2003 ndr badmail

Autor: Krzysiek <nic_at_nic.pl>
Data: Fri 24 Feb 2012 - 00:33:23 MET

Witam

Mam Exchange 2003 sp2. Gdy sle podpisany cyfrowo mail na nie istniejace
konto, to zwrotka (ndr) jest wrzucana do badmaila. Gdy nie ma tego
podpisu / zwykly mail to wtedy jest to poprawnie obslugiwane - ndr
dochodzi do usera.

1) Nie mam zalaczonego zadnego filtra na wirtualny serwer smtp
2) W logach nic
3) probowalem ze zamiast usera bedzie to folder publiczny/grupa
dystrybucyjna, ale to samo.
4) nawet jak zalaczylem przekazuj wszystkie ndr na dane konto to tych z
podpisem nie przekazywal, zwykle tak

Moim celem jest dostarczenie ndr do usera ktora podpisal swoj list cyfrowo.
Albo prosze o informacje jak dziala ten badmail, czy moge go
permanentnie wylaczyc, co moze mu sie nie podobac ze ta wiadomosc jest
podpisana, sa jakies limity na dlugosc klucza ?

Krzysiek