Re: pliki .bmp w windows xp pro pl

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun 19 Feb 2012 - 23:56:12 MET

U偶ytkownik "piter" <nie@mam.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:jhrpdv$iit$1@news.dialog.net.pl...
> Witam
>
> Mam troch臋 nietypow膮 pro艣b臋. Potrzebuj臋 spisu wszystkich plik贸w
> typu .bmp, kt贸re znajduj膮 si臋 w domy艣lnej instalacji systemu Windows XP
> Professional + sp3, wersja PL. Nie mam w tej chwili dost臋pu do p艂ytki

Mam p艂ytk臋 XP+SP3,PL, wprawdzie potraktowa艂em j膮 do艣膰 ostro nLite, nie
rusza艂em jednak niczego, zwi膮zanego czy to z ekranami logowania, ikonami,
czy tapetami - nic obazkowego.
Komputer mam mo偶na powiedzie膰, w dziedzinie obrazkowej postawiony domyslnie,
dosz艂o jedynie troch臋 bitmapek zwi膮zanych z aktualizacjami, wyr贸偶niaj膮 si臋
umiejscowieniem w innych katalogach.

> instalacyjnej, a sprawa jest dosy膰 pilna. Pr贸bowa艂em odpyta膰 google'a,
> niestety, nie mog臋 trafi膰 na potrzebn膮 mi informacj臋. Gdyby kto艣 m贸g艂
> wylistowa膰 te pliki (nie jest ich du偶o, oidp), b臋d臋 wdzi臋czny.

Bitmapek poinstalacyjno-popoprawkowo-poaktualizacyjnych mam 55 sztuk.
Bitmapek z p艂ytki nie liczy艂em, mog臋 ci podes艂a膰 listing zar贸wno tego, co
mam w systemie, jak i listing nawet ca艂ej pytki - jak zaznacza艂em, nie
rusza艂em nic obrazkowego, wi臋c odpowiedni dobrostan powinien by膰
niezmieniony. Je艣li Ci臋 to interesuje, odpisz przez reply, na adres w
nag艂贸wkach, wy艣l臋 ci odpowiedzi膮 jeden z listing贸w, albo oba, je艣li
zechcesz. Wielko艣膰 maila dowolna, ale postaram si臋 spakowa膰 wysy艂k臋. Napisz,
czy chcesz sam listing plik贸w, czy z wielko艣ciami w bajtach?

--
Pod 偶adnym pozorem nie zezwalam na wysy艂anie mi jakichkolwiek reklam,
og艂osze艅, mailing贸w, itd., ani nawet zapyta艅 o mo偶liwo艣膰 ich wysy艂ki.