Re: W7HPx64 - Problem z systemem (Schannel ?)

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri 17 Feb 2012 - 15:55:11 MET

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jhln27.5g0.1@pb2004.pl...

> Właśnie stąd wziął się mit o wielkim zużyciu pamięci przez Vistę.

Ale taki W7 (a on chyba Viście bliski?), to już zdecydowanie potrzebowski
jest - jeden giguś na świeżynce instalacji, gołej, jak pupa niemowlęcia...
Choć z 2 gigami to żwawy nawet jest (2x3GHz procek), wykastrowany z pliku
wymiany nie narzeka, na zwawości to nie waży, póki miejsce w pamięci jest.
No i póki programy swapa nie potrzebują.