Re: problem z wydrukiem w sieci

Autor: MarkPunk <markpunk_at_poczta.fm>
Data: Fri 17 Feb 2012 - 15:11:33 MET

> Jak instalowałeś drukarkę na stanowisku z Windows XP? Wybierając drukarkę
> sieciową i automatycznie ściągając sterowniki z komputera udostępniającego?

najpierw zainstalowała się sama

potem instalowałem tak jak piszesz

ostatecznie ręcznie podając mu sterowniki "na tacy"

zawsze ten sam efekt :(

- z tego co od wysłania postu pogooglałem to ta drukarka tak ma, znalazłem jakieś rozwiązanie z ręczną edycją rejestru, ale będę mógł wypróbować dopiero w przyszłym tygodniu, innym pomysłem znalezionym w sieci jest by zainstalować tą drukarkę na obu kompach jako HP universal printer driver.

miałem nadzieję, że ktoś z grupowiczów miał już do czynienia z takim problemem i będzie w stanie podać mi sprawdzone rozwiązanie, bo wydawałoby się, że nie ma nic prostszego niż udostępnienie drukarki, aż tu nagle pojawiają się jakieś schody