Re: W7HPx64 - Problem z systemem (Schannel ?)

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri 17 Feb 2012 - 13:12:34 MET

Użytkownik "cac" <cacup@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:4f3d95f8$0$1276$65785112@news.neostrada.pl...
>z tym buforem systemu to o to okno ustawień chodzi?
> https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=a40c7a9b6678e5ea&resid=A40C7A9B6678E5EA!2263&parid=A40C7A9B6678E5EA!2255

Tak, to okno, ale opcja nie ta. Można to również zmienić w rejestrze:
Klucz HKEY_LOCAL_MACHINE\ SYSTEM\ CurrentControlSet\ Control\ Session
Manager\ Memory Management\
wartość DWORD LargeSystemCache, normalnie jest zero, ustawić trzeba na
jeden.
Zaznaczam, że mam tak w XP, nie mam W7 dla porównania... ale raczej powinno
być podobnie. Bardzo wiele wartości leży w tym samym miejscu, od czasów NT4.