Otoczenie sieciowe w W7

Autor: marsel <marcin_at_pl>
Data: Mon 13 Feb 2012 - 11:09:28 MET

Mam w sieci NAS QNAPa i po wejściu w otoczenie sieciowe na Windowsie XP
widzę zasoby udostępnione przez NAS, mogę w nie wejść i używać.
Gdy próbuję tak samo dostać się do NAS-a z Windows 7, to też go widzę,
ale nie mogę wejść w jego zasoby, po kliknięciu na ikonę zasobu, otwiera
się przeglądarka i próbuje się zalogować do panelu administracyjnego
QNAP-a, otwierając adres IP 192.168.1.10 NAS-a i na tym się kończy.
W obu systemach bez problemu działa "montowanie" zasobu przez
\\192.168.1.10, ale chciałbym żeby na Windows 7 działało to tak, jak na XP.
Da się coś z tym zrobić?