Re: Prawdo to ze: Windows 7 Home nawet premium nie nadaje się do firmy z bardzo wielu powodów ?

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat 11 Feb 2012 - 21:34:34 MET

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:jh6f9g$e88$1@news.icpnet.pl...

> Tzn Home nie nadaje się do dużych firm, w których wdrożone jest
> ActiveDirectory, ale tam, gdzie nie jest wdrożone do zarządzania stacjami
> nie ma tego problemu. Natomiast to o Defenderze to jakiś bełkot.

Ale Grześ, jak wiem, że w różnych wersjach masz różne "bajery", tylko też są
różne okoliczności, potrzeby, zresztą, istnieje chyba takie powiedzenie
"mierzsiły na zamiary", jeśli w firmie jest układ, w który da radę
wpasowaćsię W7home, to nie widzę przeszkód, chyba że W7home jest dla firm
zakazany, a to wtedy przepraszam...
Co do strony, nawet jej nie zgłębiałem. Doświadczenie nauczyło mnie od tak
skonstruowanych miejsc trzymać się z daleka.