Re: [win7] instalacja office 97 pod win 7

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat 11 Feb 2012 - 19:56:38 MET

Użytkownik "Alina" <wroclawrules@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:jh3f3h$foi$1@inews.gazeta.pl...
> wyłączony UAC wg instrukcji
> http://windows7.nius-it.pl/jak-wylaczyc-uac-w-w-windows-7
> restart systemu
> i ten sam błąd :(

1. Płyta się czyta?
2. Już na XP z tą wersją Office są problemy, np. nie działa pisownia w
Outlook Express, itd... Więc na W7 tym bardziej spodziewam się problemów.
3. Wejdź tu: http://www.openoffice.org/pl/ i pobierz najnowsza wersję. Z
pewnością w W7 będzie działać lepiej, niż Office97 (wieeeeekowy pakiet), o
ile uda ci się tego "ofisa" uruchomić. A OO jest za darmo. Nawet z kodem
źródłowym całości.