Re: Prawdo to ze: Windows 7 Home nawet premium nie nadaje się do firmy z bardzo wielu powodów ?

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Fri 10 Feb 2012 - 19:40:17 MET

On 10/02/2012 17:46, Wojtek wrote:
> "Windows 7 Home nawet premium nie nadaje się do firmy z bardzo wielu
> powodów !
> Po pierwsze pracuje dużo wolniej...
> Po drugie Defender w Windows 7 jest dużo silniejszym zabezpieczeniem niż
> dowolny antywirus. Instalując sobie coś w zastępstwie Defendera
> osłabiamy gwałtownie obronne właściwości samego Windowsa, i dodatkowo
> spowalniamy jego pracę niemniej gwałtownie.
> Windows 7 Home nie nadaje się do Firmy, to zabawkowe rozwiązanie"
>
> Info znalezione na stronie: http://turko.pl/
>
> Prawda to?

Nie chcę powtarzać na temat kompetencji osoby piszącej na tą stronę,
szkoda czasu.
Najważniejsze dla Ciebie jest brak możliwości podłączenia do domeny
(Active Directory). Są inne drobne różnice.
Co do wyższych wersji Windowsa - dochodzi też 'XP Mode', co właśnie może
być lekarstwem na tak obrzydliwie napisany soft. Właśnie robię 'pilota'
u klienta (ponad 100 stanowisk), używają oprogramowania... które ma
ponad 14lat - już na Windows XP wymaga pewnych 'dostosowań', a co
dopiero 64bitowy Windows 7. Wrzuciłem im x3 testowe desktopy (4GB RAM),
mała instacja XP Mode (256-512MB), ikonka na pulpicie... Działa to
świetnie.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel