Re: Prawdo to ze: Windows 7 Home nawet premium nie nadaje się do firmy z bardzo wielu powodów ?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri 10 Feb 2012 - 18:59:13 MET

On 10/02/2012 17:51, kamil wrote:

> "Wybierzcie wersję Professional 32.bitową , bo 64.bitowa nie lubi
> większości Waszych programów. Jeśli już kupicie komputer z Windows 7
> Professional to przypilnujcie aby dostawca dostarczył komplet
> sterowników zarówno do Windows 7 jak i do Windows XP, ponieważ często
> zmuszani jesteśmy do zainstalowania Win'XP zamiast lub obok Win'7. "
>

> Jednym słowem naprodukowali jakiegoś dziadowskiego oprogramowania, nie
> chce im się poprawić żeby działało poprawnie nowym systemem i dorabiają
> do tego ideologię.
>

> Patrząc na profesjonalną stronę tych państwa zrobioną chyba przez
> [...]

Z trudem przebrnąłem przez opisy kilku ich programów pamiętających
jeszcze czasy MS-DOSa uruchamianego z dyskietki i trafiłem po drodze na
stronę z głębokimi przemyśleniami o szczęściu, życiu i nowych napędach DVD..

"ponieważ wszystkie serwery internetowe (w tym te w budynku Netii,
Telekomonikacji czy naszego najlepszego dostawcy internetu) są
zaopatrzone w bardzo solidne zabezpieczenia antywirusowe, to nie boimy
się jakiegoś prostego ataku wirusów, trojanów etc"

Jakim cudem ten pocieszny twór istnieje jeszcze na rynku?

--
Pozdrawiam,
Kamil