Re: win xp zdalny pulpit i karta inteligentna lokalnie wlozona

Autor: Robert Winkler <noone_at_nowhere.org>
Data: Thu 09 Feb 2012 - 14:23:27 MET

> potrzebna jest obsluga karty inteligentnej (z certyfikatem) w sesji
> zdalnego pulpitu. Karta wlozona lokalnie w maszyne z win xp prof, a
> sesje idzie do komputera z win xp prof.
>
> Czy jest jakis updaje rdestkopa (clienta) aby dalo sie przemapowac
> porty usb, aby byly zobaczone na zdalnej maszynie?

Moja wersja rpc (6.1.7600) w zakladce zasoby lokalne
ma na dole opcje umozliwiajace przekierowanie lokalnych zasobów
na zdalna maszyne.
Miedzy innymi jest tam pozycja Karty inteligentne,
ale masz tez dyski, drukarki, czy tez ogólnie wszystkie urzadzenia Plug&Play
pozwalajace na zdalne przekierowanie

--
Pozdrawiam