Re: svchost.exe w W7

Autor: jadryś <rg_at_yachoo.com>
Data: Thu 09 Feb 2012 - 13:13:04 MET

W dniu 2012-02-07 19:17, kamil pisze:

> upnphost zajmuje się obsługą urządzeń plug and play. Nie masz wpiętego
> jakiegoś zewnętrznego dysku przypadkiem? Co się dzieje jeśli odłączysz
> klawiaturę i mysz?

Jest to laptop, a więc z urządzań zewnętrznych mam tylko mysz podłączoną
pod usb, no i modem sieci komórkowej. Jednak jakby na to nie patrzeć to
widać jakiś związek z tym wirtualnym routerem - Connectify... Jak na
razie wyłączyłem upnphost i wszystko jest w porządku. - Procesor pracuje
normalnie, Connectify także..