Thunderbird 10 nie otwiera wiadomości w HTML

Autor: Jacek S. <orm_at_nospam.cy>
Data: Wed 08 Feb 2012 - 14:43:10 MET

Witam!
Nie mam pojęcia, czy to ja gdzieś odhaczyłem, i teraz nie wiem gdzie,
czy też porobiło się tak po aktualizacji. Thunderbird nie otwiera mi
wiadomości w HTML'u. Dostaję informacje typu:
"Wygląda na to, że Twój program pocztowy nie wyświetlił zdjęć. Włącz
wyświetlanie
zdjęć żeby zobaczyć co do Ciebie wysłaliśmy."
lub
"To view this email message, open the email in with HTML compatibility!"
No i nie wiem, albo mam jakąś pomroczność, albo co, ale nigdzie nie
widzę w opcjach, gdzie mam to włączyć? Gdzie szukać tego "włącznika"? ;)

--
Jacek S.