Re: svchost.exe w W7

Autor: jadryś <rg_at_yachoo.com>
Data: Mon 06 Feb 2012 - 19:34:46 MET

W dniu 2012-02-06 15:39, kamil pisze:

> Spróbuj prawy klik na procexp.exe i uruchomić jako Administrator.

Poszło! - No i sprawca pośredni sprawca został wykryty! - Był nim proces
uponhost. Pośredni dlatego bo zdaje się że przypadkiem odkryłem
rzeczywisty powód pożerania zasobów procesora, - jest nim program -
wirtualny router/hotspot - Connectify.. Odznaczyłem ten program w
auto-starcie Windows i jak na razie obciążenie procesora oscyluje wokół
zera. Dziękuję bardzo za pomoc.