Re: svchost.exe w W7

Autor: jadryś <rg_at_yachoo.com>
Data: Mon 06 Feb 2012 - 15:36:21 MET

W dniu 2012-02-06 11:41, kamil pisze:

> Instalujesz
>
> http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653
>

> Klikasz na właściwości problemowego svchost.exe i sprawdzasz co siedzi
> w zakładce Services.

Super programik, jednak spod niego nie da się przeprowadzić próby
restartu, bądź wyłączenia poszczególnych usług svchosta, - sygnalizuje
brak dostępu.
Te procesy usług svchosta które obciążają CPU to:
1/fdrespub
2/fontcache
3/ssdpsrv
4/uponhost
5/wcncsvc
Czy jest jakiś sposób na wyłączenie (dla próby) tych usług pojedynczo?