Re: Synchronizacja - czym?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 06 Feb 2012 - 11:43:46 MET

On 04/02/2012 08:07, Atom wrote:
> Witam
>
> Sam sobie zrobiłem bałagan :-( i teraz mam
> częściowo te same, a częściowo różne pliki
> na różnych nośnikach (dyski, płytki, pendrive'y).
> Ponadto część z tych plików może być na tych
> nośnikach w różnych wersjach, np. przed i po
> edycji przy zachowaniu tej samej nazwy pliku.
>
> Jakim darmowym, prostym programem mógłbym
> to uporządkować?
> Programem pod Win XP i/lub Vistę.
>
> Proszę o radę kogoś, kto taki program sam
> wykorzystywał.

"Uporządkować" czyli co zrobić? Jeśli po prostu zebrać najnowsze, to
byle Total Commander to zrobi, po prostu kopiujesz wszystko w jedno
miejsce każesz mu nadpisywać starsze pliki. Jeśli te dokumenty to w
większości "taki list co to zmieniałem 7 razy i chciałem mieć ten
najlepiej napisany", to żaden program tego niestety nie załatwi.

--
Pozdrawiam,
Kamil