Start z dysku USB

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Fri 03 Feb 2012 - 21:20:11 MET

Mam następujący problem:

 - wymieniłem w netbooku dysk HDD 500GB na SSD 120GB
HDD był podzielony tak:
 - 100MB - partycja startowa bez przypisanej litery dysku
 - 100GB - partycja systemowa, dysk C:, system W7 Ultimate
 - reszta ~400MB nieważna

 - odtworzyłem z backupu zawartość w/w dwóch partycji HDD na SSD za pomocą
IfW i komputer działa poprawnie z SSD
 - HDD bez modyfikacji włożyłem do "obudówki" USB i chcę go wykorzystać na
backup
 - równocześnie chcę mieć możliwosć awaryjnego uruchomienia komputerka z
dysku HDD ( USB )
 - po starcie z USB komputer się uruchamia ale korzysta z systemu na SSD bo
zapewne tak wskazuje partycja startowa

Pytanie:
  Jakim narzedziem zmienić wpisy (co dodać i co zmienić) w BCD partycji
startowej na HDD USB aby mieć możliwość startu z USB z wyborem systemu z
USB lub z SSD?

Może ktoś to już przerabiał i poda gotowe rozwiazanie?

--
marfi