Re: Większa czcionka w W7

Autor: JadryÅ› <Ilich_at_yahoo.com>
Data: Thu 02 Feb 2012 - 09:10:07 MET

W dniu 2012-01-27 19:57, Radosław Sokół pisze:

> Jeżeli chce się mieć wygodny komputer, to się w ogóle nie bie-
> rze pod uwagę komputera przenośnego, tylko kupuje komputery
> stacjonarne.

Stacjonarny też niedawno kupiłem, w sumie mam 3 sztuki stacjonarne.
Jednak chciałem mieć i coś przenośnego. I myślę że tak do końca nie masz
racji, to ten niedopracowany system sprawia że mój laptop jest tak
niewdzięcznym urządzeniem.. Miałem okazję pobawić się kiedyś sprzętem
firmy Apple no i pomyślałem że z W7 będzie podobny w użytkowaniu.

> Możesz sobie zainstalować Linuksa jak chcesz.

> System nie jest tu winny. Kupiłeś zły komputer (biorąc pod
> uwagÄ™ Twoje wymagania).

Czyli co? Mam kupić laptopa z ekranem 22' żeby być zadowolonym z
najnowszego produktu firmy Microsoft? Jednak myślę że kupiłem komputer
ze złym systemem.. Najwyraźniej toś go tworzył na kolanie.