Re: vista nie pozwala na sp2

Autor: Hatman <111_at_111.com>
Data: Tue 31 Jan 2012 - 11:48:17 MET

Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości
news:4f27abcf$1@news.home.net.pl...

> Spróbuj w trybie awaryjnym i przeskanuj rejestr,
> zacznij też od tego:
> http://support.microsoft.com/kb/947821/en-gb
(..)
Jasne, ze już było. Trochę tracę nadzieję
Rejestr maksymalnie wyczyszczony, szczególnie wszelkie
sekcje typu run oraz usługi...
jakaś amputacja została dokonana wcześniej i system teraz udaje,
że jest ok..jeśli nic nie znalazł combofix, nod32 ver 5, malwarebytes,
widows update readiness, sfc, ( winupdate uzupełnił parę rzeczy do sp1)
sp2 uruchamiam z pliku offline - nie z winupdate
 ręczne przeszukiwanie też nie dało rady. nie ma żadnych firewalli
ani usług obcych, chkdsk /r też nie.po już lekko głupieję.
Nie wiem, czego nie widze ja ani różne narzędzia..nie jestem
nowicjuszem, ale ten problem mnie
przerasta - takie wypadki spotkałem w sieci - dokłądnie z tym samy kodem
błędu . To nie jest mówj komputer, ja sobie nie pozalam na jakieś visty,
człowiek ma masę m.in zdjęć cennych ( ok 50 GB) i chcę uniknąć reinstalacji
ale chyba dalej sie nie da czekać --

--
HatMan