vista nie pozwala na sp2

Autor: Hatman <111_at_111.com>
Data: Tue 31 Jan 2012 - 09:19:36 MET

System vista home, sp1 plus stosowane updaty
 do sp1 są. Nie można dokończyć instalacji sp2,
 błąd : error_file_identity_not_persistent(0x80071aa7).
 Postąpiłem wg wskazówek w linku pod tym tekstem,
 niestety. Przeszukałem web w z tym tekstem, niestety bez
 pożądanego skutku.
 Combofix znalazł m.in. infekcję userinit, podmienił na zdrowy
 plus kilka innych wpisów, nie mam już loga combofixa
 a szkoda...
 Nod32 ver5. już nic nie znajduje

wykonałem sfc /scannow (ochrona zasobów nie znalazła naruszeń
integralności ), clean boot z zatrzymaniem wszystkich usług
nie- microsoftowych, skanowania anti-malware i combofix , i nic.
Zatrzymuje instalację po 100 % pierwszej "raty"
i wycofuje wszystko.

W tej chwili w tle nie ma żadnych "obcych" usług ani programów
(antywirów, firewalii, etc. system oczyszczony maksymalnie
nic nie pomaga. Nie ma innych niedogodności poza niemożnością
instalacji sp2.

--
HatMan