Re: [Win7] Wyszukiwanie w menu start

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sun 29 Jan 2012 - 22:40:52 MET

Dnia Sun, 29 Jan 2012 15:10:25 +0100, Piotr Palusinski napisał(a):

> Dokladnie tak.

Usluge Windows Search (C:\Windows\system32\SearchIndexer.exe), bo chyba to
ona jest tym o czym obaj piszecie, mam wylaczona, swiadomie zreszta, nie
chce zamulaczy (do szukania uzywam standardowo TC). A mimo to wyszukiwanie w
menu start mi dziala, czyli chyba jest jeszcze jakis mechanizm, ktory to
szukanie obsluguje.

--
pozdro
R.e.m.e.K