Re: Defragmentacja pliku wymiany (Win7 32bit)

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun 29 Jan 2012 - 04:11:41 MET

news:2012012822522400@grush.one.pl...

> Po co? Zysk z tego prawie żaden.

Bo ja wiem... na końcu dysku transfer spada o połowę... o połowę wolniejsze
swapowanie, to może do czytania maili... ale gdy młóci dużo danych, każda
milisekunda urasta do rangi "wieczności". Ja zauważam różnicę między swapem
na początku i na końcu dysku. Ale jasne jest, że najlepiej tak go umieścić,
żeby głowica jak najmniej latała między swapem, a innymi danymi, wydaje mi
się, że +- w 1/3-1/4 partycji będzie optymalnie. Ale wiemy, że nie ma
ścisłej reguły.

> Kiedyś działał PageDefrag, ale nie wiem, czy pod Windows 7
> jest nadal obsługiwany.

Nie spróbuję, nie mam jak...