Re: problem z drukowaniem

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 28 Jan 2012 - 19:58:58 MET

On 2012-01-26 21:28, qwerty wrote:
> Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał w wiadomości grup
>
> Po to dodany jest opis: "Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC.".

Tyle, ze ten opis jest niewidoczny w 99% przypadkow. Kilka lat temu byla
propozycja by stworzyc/wrzucic to w kategorie hardware, ale upadla przez
zaszlosci/przywiazanie - PECET byl pierwotnie na listserverze w lodzi...
IMHO czlon hardware odsialby wiele poczatkujacych uzytkownikow, ale
teraz to juz po 'ptokach'