Re: coś a al podwójnekonto

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri 27 Jan 2012 - 18:58:12 MET

Osobnik posiadający mail rsokol@magsoft.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> W przypadku Truecrypta ma to sens. Jego zadaniem jest ukry-
> wanie pewnych informacji, a nie ma lepszego ukrycia niż
> pokazanie "lewych" informacji z adnotacją, że przecież nie
> ma się nic do ukrycia.
>
> Natomiast system uwierzytelniania w Windows ma na celu tyl-
> ko uniemożliwienie dostępu do informacji komuś, kto nie jest
> właścicielem konta. Biorąc pod uwagę, że np. w czasie proce-
> su można być zmuszonym do przekazania hasła do swojego kon-
> ta, nie stanowi to zbytniego zabezpieczenia.

jakiego procesu? Sądowego? A jak wyborażasz sobie to "zmuszenie"
- Proszę podać, albo zastrzelimy tego psa...
- ale ja naprawdę nie pamiętam...

> Stąd ta zasadnicza różnica i stąd samym Windows się tego nie
> zrobi. A tak w ogóle to najlepiej nie mieć na komputerze ni-
> czego, czego by się można wstydzić.

hmmm, co mam zrobić kiedy lubię filmować swoje głupie pomysły na seks...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")