Skasołem usersa ze zmienioną nazwą

Autor: prac <pracownikxyz_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 27 Jan 2012 - 16:35:05 MET

Witam. Mam problem polegający na tym, że na 2008 r2 robiłem pewne testy
związane z kontami użytkowników i IIS. Miałem pewnego użytkownika były na nim
uruchomione pule w IIS i na nich strony. Wszystko działało jak trzeba. Z
powodu zmian w działaniu aplikacji miast wywalić konto i założyć z nową nazwą
poszedłem głupio na skróty i zmieniłem nazwy. Nic to nie dało. Dałem usuń
konto i się zaczęło. W zasobach do których miał ten user dostęp wisi nadal
jako "unknown user" więc wygląda, że użytkownik jako taki nadal jest w
systemie, tylko, że tak powiem, bez głowy. No i jest jeden objaw, który jest
dużym problemem i nie mam pomysłu jak to naprawić. Chodzi o to, że jak teraz
tworzę nowego użytkownika, daję mu prawa do folderu, tworzę w jego kontekście
pulę i próbuję utworzyć site, to SITE NIE MA DOSTĘPU do katalogu. I jest tak
nawet jak próbuję stworzyć pulę w kontekście administratora. Przed tą zabawą
wszystko chodziło OK. Ktoś ma pomysł jak to naprawić. Dodam, że na drugim
serwerze, z którym przedtem chodził w NLB jest nadal dobrze.