Re: coś a al podwójne konto

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Wed 25 Jan 2012 - 23:00:35 MET

On 25/01/2012 21:17, kajus44 wrote:
> Paranoja i psychoza. Moja, nie czyjaś.
> Pozdrawiam!

Raczej problem osoby, która nie potrafi wytłumaczyć podstaw
działania komputera z systemem Windows.
Zapytaj czy słyszał o drzwiach, że w zależności od użytego
klucza wchodzisz do innego pomieszczenia.
Potem wytłumacz, że po to są właśnie rózne pokoje z różnymi
kluczami.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel