Re: Win7, konto admin - brak dostępu do plików i katalogów

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Wed 25 Jan 2012 - 22:17:56 MET

Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości
news:4f206db7$1@news.home.net.pl...
> Co by nie mówić, system uprawnień NTFS jest całkiem niezły i stabilny.

Acz Linux coś nie za bardzo się w nim odnalazł :) (choć podstawy, nie
przeczę, umie ładnie) A nie uwierzę, żeby przez tyle lat nie dało się tego
zrobić, nawet na podstawie zachowania i opcji w ustawieniach, etc, już nie
żądam rozbiórki kodu sterownika... Czy nawet to (gdzie który ptaszek i co
ustawia, itd) jest "kopirajted"?
Ostatnio czytałem o jego następcy - który ma być oparty na swym
poprzedniku... Skoro tyle lat się tego używa, to znaczy, że się
sprawdziło...? Mnie dysk na NTFS chodzi ciszej (głowica mniej skacze),
szybciej (powód ten sam chociażby), niż na FAT.
Potwierdzam stabilność - a przy bardzo dużej ilości plików, wręcz
konieczność użycia. Minusem, dość znacznym (zależy od okoliczności), jak
każdego systemu drzewiastego, jest konieczność za chyba każdym razem
przebudowania drzewa, co znać np. przy dużych kasowaniach - potrafi sporo
minąć czasu, zanim struktura zostanie przebudowana. Ale to i tak znacznie
szybciej, niż FAT. Choć procek płacze o dodatkowe chodzenie wtedy...
Szczegół.