Win7, konto admin - brak dostępu do plików i katalogów

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Wed 25 Jan 2012 - 18:28:20 MET

Ależ popieprzony jest ten 64 bitowy Win7.

Mam pusty katalog, próbuję go usunąć i wali mi po oczach: nie masz
uprawnień.

Wchodzę do tego katalogu, wychodzę i już mogę skasować.

Tak siÄ™ dzieje za co trzecim razem.

Dlaczego?

Inny przypadek: podłączyłem przez USB telefon, żeby uporządkować
zdjęcia. Zdjęcia są w kilku katalogów. Część katalogów po opróżnieniu
mogę skasować a do części oczywiście nie mam uprawnień. Tu już nie
pomaga wchodzenie w katalogi. Nie i już!

Dziadostwo.