Re: Buforowanie zapisu na dysku wyłącza się (Win7)

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Wed 25 Jan 2012 - 09:22:13 MET

news:5rb09dkzw5cn$.dlg@kwinto.prv...

> Proponuję sięgnąć głębiej. Przeskanuj dysk programem producenta, a potem
> darmowym Victoria for Windows zwracając uwagę na ilość wykrytych
> sektorów z długim i bardzo długim czasem dostępu.

To musiałby być poważnie zwalony dysk... Może mam szczęście, ale nie
przypominam sobie, by mi przy którymś z testowanych badziewnych dysków
Szklarenka wyłączyła bufor zapisu... Natomiast bez pewnej poprawki w
Rejestrze, sterownik chętnie wyłączał UDMA, robiąc z tego PIO.Chociaż raz
miałem reklamację na wołowaty komputer i właśnie, bufor był wyłaczony, ale
to raczej stało się z mojego przegapienia, aby odptaszyć wyłączenie, bo do
czegoś było mi to potrzebne, niż z działania systemu czymś-tam wywołanym,
poprawiłem i już się nie wyłączyło.
Ad meritum - zawsze poprę sprawdzenie dysku, nawet, jeśli nie będzie to
potrzebne :) Najwyżej się go nie zrobi :))