Re: pare pytan odnosnie win 7

Autor: Randall_Memphis <gd_at_no-spam.oleg.es>
Data: Sat 21 Jan 2012 - 11:27:11 MET

W dniu 2012-01-21 06:21, Szymon von Ulezalka pisze:

> oops, wychodzi moja nieznajomosc windowsa.
> w jaki sposob moge sie "dobrać" do klucza (nalepki pod spodem nie ma)?
>
> szymon

Licencja dotyczy wersji systemu, oraz wersji językowej - nie dotyczy
architektury. Jedyny problem jaki możesz mieć, to płytka z instalatorem
w odpowiedniej wersji. Część producentów dostarcza płytki recovery z
obydwiema architekturami, część wysyła po konsultacji telefonicznej. Jak
coś, to idź do pierwszego lepszego sklepu komputerowego (tylko lepiej
nie do tego sklepu gdzie kupiłeś tego lapka...) i poprość o zrobienie
kopii nośnika.
Oraz sprzęt z systemem przeinstalowanym a) jest już aktywowany b) nawet
jak nie zakceptujesz umowy to i tak nie wykorzystasz tego klucza dalej.
Dalej: naklejkę od tego systemu masz pod baterią, jeśli jej nie ma to
znaczy że Cię oszukano w sklepie w którym kupowałeś lapka. Naklejka jest
najważniejszym składnikiem licencji.
Resztę już Ci mniej więcej poprawnie opisano.