Re: pare pytan odnosnie win 7

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 14:22:13 MET

> Wersja BOXowa nie ma nic wspólnego z licencją OEM, poza tym na jej
> aktywowanie masz 30 dni..

wiem, wiem.
chodzilo mi raczej o to, czy moge takowa licencje "przeniesc" na inny
komputer przed aktywacja (tak, wiem, jest to niezgodne z jej
zapisami). w sensie: na jednym kompie mam box, na innym oem. chcialem
przeniesc oemowego windowsa na kompa gdzie jest box, a boxowego- tam
gdzie jest oem. nastepnie opylic lapka z OEMem ;)

tak z innej strony: laptop wlączony, uruchomił się windows, nie
wymagał jednak zadnej aktywacji /tylko podanie hasla, nazwe uzera/
kompa, lokalizacja etc/- bez podlaczenia z siecia, mimo to twierdzi iz
jest juz zaktywowany (i podaje klucz produktu). jak mniemam, nie da
sie tego już jakoś przenieść na innego lapka?

z jeszcze innej beczki: czy mając takowego OEMowego windowsa w 32
bitowej wersji, czy mogę zainstalować wersje 64 bitową i użyć owego
klucza /oczywiscie, windows nadal tej samej "klasy"/? bo tak jakos
troche zal- polowy pamieci windows nie widzi...

szymon