Re: "W magazynie brak miejsca dla wykonania tej operacji"

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Thu 19 Jan 2012 - 12:32:36 MET

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:4f17edee$0$1268$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "OMSON" <omson@interia.pl> napisał w wiadomości
>>

> Sprawdź działające procesy - zwłaszcza zwróć uwagę na ilość dojść
> (handles) i wątków globalnie i w ramach pojedyńczego procesu - może któryś
> program jest wyjątkowo "niegospodarny" w zarządzaniu pamięcią.

Stawiam na DC++ w wersji 0.7, lub wyższej (nie sprawdzałem dla 0.76 i wyżej,
pozostałe 0.7x mają błąd gigantycznego wycieku obiektów GDI, przy dużej
ilości transferów może zabraknąć ich w ciągu godziny. Jak mało, to i 3 dni
wytrzyma. Objawem jest (gdy dojdzie bardzo blisko granicy 9999) kaszanienie
wyświetlania (sam system nie wywala się, krzywda mu się nie dzieje, czasem
wywali się DC++), poprzedzone (przy nieco mniejszej ilości) np. pozornym
znikaniem elementów menu. Co do sypanych błędów nie powiem, gasiłem je
machinalnie...
W ogóle - najbardziej widzę tu wadliwy program do P2P.