Re: Większa czcionka w W7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 17 Jan 2012 - 21:02:49 MET

Dnia Tue, 17 Jan 2012 19:49:14 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Szkoda tylko, że OpenOffice.org i LibreOffice mają koszmarny
> interfejs, a Office ma wygodny (przynajmniej do wersji 2003
> włącznie, bo ribbon to nie moja bajka).
>
> Swoją drogą nie jestem pewien, czy Open/Libre-Office reagują
> na jakieś zmiany czcionek systemowych. A jeżeli tak, to tylko
> dlatego, że rysują wszystko na własną rękę (przez co są kosz-
> marnie wolne i niezgodne graficznie z resztą systemu), pod-
> czas gdy Office wykorzystuje funkcje Windows.

Co jak co, ale niejednego producenta / developera oprogramowania to mam
ochotę za jaja powiesić za ich pomysły odnośnie interfejsu. Własne
kontrolki, blokowanie zmiany wielkości okien czy nawet takie kurozium, że po
nie szło przewinąć listy wyrzuconych wyników skanowania antywirusowego
(któraś wersja BitDefendera). :-/

[ Doskonałość jest osiągnięta, nie wtedy, gdy nie ma nic do dodania, ale   ]
[ wtedy, gdy nie ma nic do ujęcia.              (Antoine de Saint-Exupery) ]