Re: Większa czcionka w W7

Autor: JadryÅ› <Ilich_at_yahoo.com>
Data: Tue 17 Jan 2012 - 20:20:02 MET

W dniu 2012-01-17 19:50, Jacek pisze:

> Tak?
> To wajaśnij w tym:
>
> PRAWOklik na pulpit->Personalizuj->Kolor okna->Zaawansowane ustawienia
> wyglÄ…du->pole "Element" ->Ikona -> Rozmiar ->12
>
> brak logiki!
>
> Brak, bo nie jest tak, jak w linuxie?
> Swoją niewiedz probójesz nadrobić arogancją i tyle, żegnaj.

Pomyśl sam przez chwilę.. Kto przy zdrowych zmysłach szuka sposobu na
zmianę rozmiaru czcionki w ścieżce która zaczyna się od "Kolor okna"??
Następny krok to "Zaawansowane Ustawienia..." Od kiedy to ustawienie
rozmiaru czcionki zasługuje na miano ustawienia zaawansowanego? To jest
jak dla mnie wysyłanie mnie do Szczecina z Polic przez Rzeszów.. I
doprawdy nie wiem dlaczego w tych uwagach dopatrzyłeś się mojej arogancji?