Re: Firefox - problem z Flashem pod Windows 7

Autor: Szyk <szyk100_at_o2.pl>
Data: Tue 17 Jan 2012 - 14:53:27 MET

> Czy jest jakieś narzędzie które wykonałoby to co w punkcie 5
> automatycznie gdyż od robienia tego na piechotę głowa boli ? Takich
> kompów trafia do mnie coraz więcej widocznie Framerama czymś infekuje FF
> albo jakiś inny dodatek który zagnieżdża się gdzieś w Firefoxie.

Po pierwsze, skoro masz zlecenia, to chyba nie jest źle? Bo takie zabawy
raczej w ramach gwarancji nie przysługują.

Po drugie, można napisać sobie jakiegoś bata co kasuje "na chama" kilka
zadanych katalogów (FF i Flash) i uruchamia instalkę z FF i po niej
instalkę Flash.
Wyzwania są 2:
1) kasowanie "na chama" - zwykła komenda może nie wystarczyć ale może
istnieje możliwość wywołania z linii komend Unlocker-a.
2) nie wiem, czy instalatory FF i Flash mają opcje linii komend
konieczne by instalować "bez pytania". Ale powinny mieć by admini mogli
ich używać.

Jeśli byś potrzebował pomocy przy stworzeniu takiego "bata" to mogę
pomóc za "rozsądną" gratyfikacją... Na zachętę mogę rozszerzyć ofertę, o
napisanie skryptu instalacyjnego i wygenerowanie na jego podstawie pliku
pojedynczego pliku exe jaki będzie zawierał i instalował Unlockera i go
odpalał na zadanych katalogach i go odinstalowywał, a następnie
instalował FF i Flash.