Naprawa systemu win7 z innego komputera

Autor: Marek <brak_at_email_no_spam>
Data: Sat 14 Jan 2012 - 17:23:43 MET

Witam,

trafił mi się ciężki przypadek. Pacjent Win7 64 bitowy nie uruchamia się
poprawnie tylko restartuje. Dochodzi do momentu wyboru uruchomienia
normalnego lub naprawy i kazda opcja powoduje restart. Hardware sprawdzony i
wszystko gra. Podpiąłem dysk do innego komputera aby ręcznie przywrócić
rejestr, ale w System Volume Information nie ma nic co mógłbym przywrócić.
Czy Win7 posiada jakąś kopię rejestru robioną tuż po instalacji tak jak w XP
? Może jakieś inne pomysły ? Dysk sprawdzony zarówno fizycznie jak i
chkdskiem.

Pozdrawiam
Marek