Re: Program do odinstalowania...

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Fri 13 Jan 2012 - 10:13:45 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Jadryś
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> ..aplikacji w W7. Revo Unnistaller którego używam pod XP całkowicie
> zawodzi pod W7, 64bit. Czy znacie jakiś dobry program którym można
> przeprowadzić gruntowną deinstalację programów?

Ja używałem i używam od Win98 do Win7 bez porażek:
http://soft4all.info/free-software-download/uninstall-tool-166-ultra-fast-and-small-untility-software-unistaller/

Ściągnięty plik "setup.exe" można bez problemu wypakować 7zip'em,
obejdzie się nawet bez instalacji.

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/