Re: VIA/S3G UniChrome Pro IGP + 1680x1050/60Hz

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Wed 11 Jan 2012 - 15:59:06 MET

Użytkownik "OMSON" <omson@interia.pl> napisał w wiadomości
news:jejtkq$uc8$1@usenet.news.interia.pl...
> Jak dodać do listy trybów wyświetlania integry VIA/S3G UniChrome Pro IGP
> rozdzielczość 1680x1050 (monitor 22" MAG TU2253W), system XP Pro SP3?
> Karta zawiera tylko tryby 4:3 (może jest jakiś hint dotyczący rejestru
> systemowego, bądź program tuningujący)?

Z ciekawości tylko spytam - czy "ukryj tryby których ten monitor nie może"
odptaszone? Takie coś też przerabiałem, odptaszałem i pokazywały się tryby
ukryte (w ten sposób ustawiałem 1920x1080 dla monitora, który farbycznie
może tylko 1280x1024, CRT, ładnie wytrzymywał, w końcu odchylanie wiele się
nie różniło), może jest, tylko rozdziałka jest "nieprawomyślna", bo np.
odświeżanie jest poza granicą przyjętą przez ster, czy co tam jest, jako
bezpieczna...? Więc odptaszenie poda i te tryby, które są "niebezpieczne",
jeśli tylko są przewidziane. W ten sposób swojego małego LCD 1280x1024 mogę
nakarmić większą rozdziałką, albo po prostu ciemnieje "out of range", albo
nawet wyświetli kilka, skalując obraz.
A program... Power Strip bodajże, czy jakoś tak...