SSD i k³opoty z wyborem

Autor: Irek N. <jakis_at_taki.tajny.jest>
Data: Mon 09 Jan 2012 - 23:35:29 MET

Bêdzie brzegowo w temacie grupy, za co sorki, ale mam zaufanie do
serwowanych przez Was informacji.
Po zastanowieniu siê, co by tu jeszcze zrobiæ z moim notebookiem,
doszed³em do wniosku, ¿e zaserwujê mu SSD. Prosta sprawa, poczyta³em o
wydajno¶ciach, cenach itp i wybra³em Ocz-a V3 w niewielkiej pojemno¶ci
60G (nie potrzebujê wiêcej, to komp do programowania). Prawie kupi³em,
ale... przeczyta³em o problemach i r±czki mi opad³y. Czytam o sypi±cych
siê Oczach, zamra¿aj±cych Corsarzach. Docelowo ma byæ w Dell-u M6400 i
pod XP32.
Macie do¶wiadczenie z w/w? Co¶ poradzicie?

__
Pzd, Irek.N.