Kopia partycji - linki symboliczne

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Mon 09 Jan 2012 - 12:20:44 MET

Witam

Mam na partycji systemowej C:\ kilka katalogow przelinkowanych (junction) na
inne dyski. Czy jesli przeniose kopie tej partycji na inny dysk (np. SSD) i
ten nowy dysk (partycje) ustawie jako systemowy to wszystko bedzie dzialac
jak dotychczas? Innymi slowy czy nie uszkodza sie te linki symboliczne do
katalogow? Nie wiem jak to jest wiazane na poziomie systemu plikow, ale moze
jakas sygnatura partycji i moze nie przezyje kopiowania, stad pytam nim
narobie sobie klopotu.

--
pozdro
R.e.m.e.K