Re: Komponenty Office na 2 komputerach.

Autor: Robert Winkler <noone_at_nowhere.org>
Data: Mon 09 Jan 2012 - 07:01:21 MET

> MS nie napisał w licencji, że chodzi o moją osobę (z imienia i nazwiska).

Mogłeś kupić licencje pozwalającą jednej osobie instalacje Office na 3
komputerach:
http://www.amazon.com/Microsoft-Office-Home-Student-2010/dp/B00337D8U6

albo też instalacje jednej osobie na pakietu na 2 maszynach
http://www.amazon.com/Microsoft-Office-Home-Business-2010/dp/B004E9SKF0/ref=pd_sxp_grid_pt_0_2

Mogłeś kupić tak zwany Family Pack pozwalający 3 członkom rodziny
mieszkającym w jednym domu na korzystanie z tego samego pakietu
http://www.amazon.com/Microsoft-Office-Student-Traditional-Family/dp/B004UCXF5G/ref=pd_sxp_grid_pt_2_2

Może kupiłeś Microsoft Office dodatkowo z Software Assurance
pozwalającym na instalacje offica na drugim (domowym) komputerze.

Każdy z tych produktów ma troche inną licencje,
dlatego ważne jest abyś ją przeczytał i dowiedziała sie jak to wygląda w
twoim wypadku.

Jednak pewnie kupiłeś jakąś wersje pozwalającą na instalacje tylko na jednej
maszynie
i wszystkie składniki office muszą być zainstalowane na tej jednej maszynie.

--
Pozdrawiam