XP Home, a dostep do katalogów.

Autor: _THX. <j666_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 06 Jan 2012 - 15:50:13 MET

Z pewnym ździwieniem zauważyłem, że w XP Home (sp3) user (nie admin) ma
swobodny dostęp do katalogów np. Program_Files (no a nie chciałbym, aby
szeregowy pracownik coś zmieniał nawet przypadkowo).

A nie umiem tego wyłączyć (na karcie właściwości pojawia się info, że dostęp
jest dla systemu i nie mozna tego zmienić).

Przychodzi mi pomysł, żeby po wejściu jako admin do trybu chronionego (no bo to
XP Home, a nie Pro) ograniczyć uprawnienia zwykłych userów.

Nie mam pod ręka tego kompa - czy tak się da (poprzez zmianę uprawnień
dzielenia katalogów dokonaną w trybie chronionym)?
THX