Re: bezgłośna konstrukcja oparta o Compact Flash

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 04 Jan 2012 - 22:59:53 MET

"Zenek" napisał:

> http://allegro.pl/edimax-3g-6200n-router-sferia-plus-t-mobile-itd-i1996638222.html
>

> Chyba jestem nierozgarniety

Nie chyba, a napewno. Oprócz tego, że jesteś chamem i prostakiem (co widać,
słychać i czuć w każdym poście). Bo trzeba być wybitnie nierozgarniętym,
żeby nie zrozumieć zwrotu: "wbudowany modem".
"Po podłączeniu modemu USB 3G/3.5G* do routera 3G-6200n..." - to tyle, jeśli
chodzi o wbudowany modem w podanym modelu. Jesteś tylko taki głupim ćwokiem
z (za przeproszeniem) Allegro, czy ciągniesz też korzyści z wprowadzania
błąd ludzi?
Spadaj stąd, buraku, wszyscy mają już dosyć twoich grubiaństw.

JoteR