Re: bezgłośna konstrukcja oparta o Compact Flash

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 04 Jan 2012 - 11:49:35 MET

> Sie specjalista znalazl qrwa jego mac !

Hę?

Moglbys z laski swojej napisac co tak Cie zbulwersowalo
w moim poscie? W miare mozliwosci bez obrazania
niczyich przodkow, jesli mozna prosic...

> http://www.youtube.com/watch?v=zOYiDM68CCw

OK... Dysk twardy z lat 90tych przegral z blizej nieokreslona
karta CF z okolic 2005. Jestem gleboko wstrzasniety.

> SSD sa zbudowane na tych samych pamieciach NAND
> co CF, roznia sie kontrolerem i wielkoscia obudowy.

O ile nie pojawily sie ostatnio karty CF wspierajace
static wear leveling, to jednak roznice w zywotnosci beda.

Jest tez grupka innych detali sprawiajacych, ze w czasach
relatywnie nie-tak-znowu-drogich dyskow SSD kombiowanie
z CF nie ma w wiekszosci wypadkow sensu.

pozdrawiam,
Vituniu.