Re: Blue na XP 32 HE

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 02 Jan 2012 - 15:34:04 MET

In news:jdrpke$j9h$1@news.dialog.net.pl,
*Irek N.* <jakis@taki.tajny.jest> typed:
> Cześć wszystkim w tym nowym i mam nadzieję dobrym roku. Przynajmniej tak
> Wam życzę.
>
> Mam kłopot z komputerem po próbie (udanej) naprawy pakietu Office (a
> dokładniej Word życzył sobie jakieś płyty instalacyjne). Pakiet
> naprawiony automatem, ale przy okazji system padł na mordkę.
> Przy starcie pisze:
>
> Awaria pliku rejestru
> Nie jest możliwe załadowanie przez rejestr gałęzi (pliku)
> \SystemRoot\System32\Config\Software
> lub jego dziennika błąd drugiej kopii.
> Jest on uszkodzony. brak go lub jest nie do zapisania.

Wejdz do kosoli odzyskiwania i wydaj polecenie chkdsk /r
Następnie przejdź do katalogu (spod konsoli) config czyli:
cd system32\config [Enter]
ren software software.old [Enter]
copy software.old software [Enter]
Exit [Enter]
Wejdź do systemu

Konsola
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;314058
Poczytaj o ograniczeniach Konsoli i sposobach ich obchodzenia:
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=14270&st=0

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx