Re: Unable to browse the network. The network is not present or not

Autor: _THX. <j666.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 02 Jan 2012 - 12:50:10 MET

Masz na myśli plik sfcfiles?
Rzeczywiscie, za którąś poradą przemianowałem go na sfcfiles.old i
zapomniałem przemianować z powrotem, skoro ruszyło ;-)

Ale kłopot w tym (dla uruchomienia serwisu Workstation), że niektóre z 3
plików (RDBSS, MUP, MRXSMB) były zachowane w wielu wersjach: sp2, sp3,
KB885250, KB957097, KB978251, KB980232, KB2511455, KB2535512, KB2536276.

Internetowe porady o rozpakowaniu do katalogu system32\drivers kopii tych
plików z CD instalacyjnego szły w dobrym kierunku, tyle że nie do końca (bo
kopiowały z płyty STARĄ wersję nieuszkodzoną na NOWSZĄ choćby uszkodzoną czy
brakującą).

Pomogło skopiowanie z innego działaj&plusmn;cego systemu (zaktualizowanego tymi
samymi poprawkami).

-----
> Działa, ale pewnie skasowałeś pliczek, w którym są zapisane pliki
instalacyjne -systemowe, z czego korzysta SFC, a tak nie miał z czym porównać